2008. november 26., szerda

Un Ange Passe



És az új szerelem, a Trallala angyalka, szigorúan magamnak! :) , már rég kész lenne, ha nem töltöttem volna 3 napot azzal, hogy nézegetem, hogy melyik vászonra készítsem, a világosra, vagy a sötétre...ezt sikerült eldöntenem, de most meg azt nem tudom, hogy melyik lilát használjam hozzá, a világosat, vagy a sötétet? Szerintetek?

Ez a kék fonál nagyon bejön, Threadworks, Ninának köszönhetem, (illetve még egy kedves ismeretlennek, aki rendelte), még a nyáron Amerikából. milyen kár, hogy most ilyen drága a dollár! :(

4 megjegyzés:

Lorix írta...

Én a bordóra szavazok, a sötétebbre, kíváncsi vagyok milyen lesz készen :)

Nina írta...

Sötétebbet!

Lesz még olcsóbb is, január-február körül egy újabb kör? :))))

Márti írta...

Én is a sötétebbre szavazok!!!
Nagyon szép tényleg ez a kék!!!!!!

szisze írta...

Már kész is van lányok a sötéttel! :)