2008. november 20., csütörtök






Ez a mai alkotásom, nézzétek mit csináltam a fiam egyik hímzéséből! :) A dísz különlegessége, hogy a hóember sálját is a fiam kötötte, nem kötőtűvel, hanem egy körmöcske, vagy Kötő Marcsa nevű ügyes kis szerkezettel. Ajtódísz lett belőle, így minden nap többször látjuk! nem volt egy drága mulatság, mindent a kertből szedtem hozzá, a tobozokat, a fenyőágakat, a mogyorót, a kövirózsát....kár hogy a szárított mandarint nem én csináltam, akkor teljesen sk lenne, na jó, a mohaalapot is vettem.

6 megjegyzés:

Márti írta...

Csodaszép ez a koszorú és így a kis hóemberes párnácskával - igazi karácsonyi hangulatot idéz!!!

Dóra írta...

Király a fiad. Még kötni is tud! Nagyon jó lett a dísz.

Zsófi írta...

Nagyon szép lett! Most aztán jöhet a hó meg a jég, a hóember sem fázik meg!:)

Nina írta...

Szuper ez a koszorú, olyan jó kis hangulat teremtő lett!
Gratulálok!

szisze írta...

Köszönöm! :) Én is nagyon meg vagyok vele elégedve!

Szentpyr írta...

aztiii, nagyon ügyes a kis fiad! jó kis csapatmunka lehetett:)!