2008. december 11., csütörtök

Nina dobott nekem egy hógolyót! Köszönöm!

Horoszkópom: Nyilas.

Ha nyernék a lottón, és sokat: sokszor elképzeltem ezt a helyzetet még álmodozó lánykoromban, pl. a hosszú vonatutak alkalmával...a legjobb rész az volt, hogyan költöm el azt a sok pénzt, és kinek mit veszek. Akinek akkor éppen mire volt szüksége...legjobb barátnőmnek kanapét, öcsémnek házat, anyuéknak házat, magamnak is! :), és sorra vettem a családtagokat, közeli és távoli barátokat, ismerősöket. Aztán mindenki megkapta amire vágyott, és még mindig nagyon sok pénz maradt, úgyhogy megcsináltam álmaim iskoláját, ahol szuperül lehet tanítani és tanulni, mert olyanok az eszközök, a körülmények, és minden gyerek kap ösztöndíjat, a tanárok szuper fizetést, és én vagyok az igazgató! :) És még ezek után maradt pénz, amiből mindig erdőket vettem, meg földeket, pedig városi lány vagyok, szóval nem a gazdálkodás miatt! :) (az soha nem derült ki mit csinálnék a földekkel és erdőkkel! )

Rossz szokásom: férjem jobban tudja. :) Szerinte az hogy utolsószómániás vagyok, és imádok vitatkozni. Az egyetemi kollégiumban hosszú éjszakákat beszélgettünk át a folyosón az élet nagy kérdéseit megvitatva.

Web böngésző/kereső:gugli

Koffein: kávét nem szeretem. Reggel egy kis langyos tejbe pár csepp kávé. Inkább a finom illatos teák.

Színeim ruhában: Sok piros, sok bordó. Törtfehér. Farmer csak sötét. Krémszín. Róóóózsaszín! Amióta a csajommal terhes lettem, vonzódom ehhez a színhez! :)

Most mi van rajtam:pamut tréning, póló, kardigán, meleg zárt papaucs, erdei tájjal az elején! :)

Legutóbbi könyv, amit olvastam: Enki Sándor: Feladom

Háziállat: Nincs és nem is lesz. Az állatok csak falun tarthatók normálisan, és oda meg soha nem fogok költözni, nem bírnám. Bár egy vizsla mindig is álmom volt, férjemnek is véletlenül pont ez a fajta, és házunk is fel lesz újítva nemsokára, ha minden igaz, saját kerttel, de akkor sem. Sokat utazunk nagymamákhoz, csak gond lenne vele.

Amit legjobban szeretek magamban: Mindig boldog vagyok. Türelmes vagyok és rugalmas.


Tíz év múlva ilyenkor itt és így látom magam: A gyerekeim már nagyok, én végre befejezem a doktorit, és tanítok egy főiskolán...de jó lenne...de ha lesz még egy vagy két gyerekem plusszban, a jelenlegi kettő mellé, és a mostani kedvenc munkahelyemen a gimiben tanítok, az is nagyon jó lesz, akkor tuti marad időm hímezni is! :)


Legutóbbi nagyon jó élményem: Pár perce a kislányom milyen édes volt.

Én a hógolyót Mártinak dobom tovább.

Nincsenek megjegyzések: